Hem

Oskarshamns Trafikskola!

Våra utbildningar

Personbil

Vi erbjuder flera olika lösningar och paket för att ta B-körkort. Bland annat B, BE och B96.

lastbil

Vi erbjuder C, C1, C1E, & CE-lektioner, tester & fordon vid prov till våra elever.

Buss

Vi erbjuder behörigheten D som låter dig köra bussar oavsett antal passagerare.

MC

Vi erbjuder de utbildningar och material som krävs för att du ska lyckas med ditt MC-kort.

Moped/A-traktor

Vi har teorikurser, manöverbana och utför körlektioner.

Handledarkurs

Vi erbjuder giltig utbildning till elev/handledare, för att bli godkänd för att få övningsköra privat.

Syntest

För att få tillstånd att ta körkort krävs det att du har tagit ett godkänt syntest. Vi hjälper dig med detta test!

Simulator

Testa dina kunskaper praktiskt med vår simulator Skillster där du kan köra alla fyrhjuliga fordon.

Dags att ta körkort?

Ta ditt körkort snabbt i Oskarshamn! Vi är den flexibla trafikskolan med kompetens inom samtliga körkortsbehörigheter. Trafikskolans undervisningsplaner är godkända av Transportstyrelsen och bygger på deras kursplaner för respektive körkortsslag.

Hitta till oss

Logga in på Teoricentralen

Vi har bytt system! Nu använder vi oss utav Teoricentralen. Logga in på ditt konto genom att klicka på ikonen nedan!